Kutsumme sinut seikkailuun seivittämään, mikä on kutsumuksesi ja mitä lahjoja Jeesus on sinulle antanut. Uskomme, että Jumala siunaa meitä eri tavoin, kun olemme valmiita antamaan osan ajastamme Hänen käyttöönsä ja palvelemaan Häntä. Iloitsemme kaikesta avusta. Kirkkomme ei tulisi olla persoonaton paikka, jonka tilaisuuksissa vain käydään ja lähdetään pois. Haluamme paljon enemmän olla kuin perhe, jota saat vahvuuksillasi ja koko sydämestäsi rakentaa.

Palveleminen

Tekeminen ei koskaan lopu. Palvelet sitten ylistys-, home-, some- tai toimistotiimissä taikka lastenkirkossa - se on harvoin tylsää. Juhlimme jokaista, joka on mukana - riippumatta osa-alueesta. Haluamme tehdä sen, mitä teemme, aina yhdessä! Jos haluat olla mukana, tule juttelemaan. Emme voi emmekä halua missata sinua!

Rukous

Käytännön tekemisen ohella meille on tärkeää, että rukoilemme kirkkomme puolesta. Rukous on kuin koko Credo-kirkon moottori  ja täysin välttämätöntä. Säännölliset aamurukoushetket (voit pyytää Zoom-linkin tiimiltämme, jotta pääset mukaan) ja tammi- ja elokuussa järjestettävät "10 päivää rukousta" ovat tämän periaatteen yksi ilmaisumuoto. Kutsumme sinut mukaan aktiiviseen rukoukseen. Tule mukaan rukoustilaisuuksiimme tai tee rukouksesta kirkkomme puolesta osa jokapäiväistä rukousaikaasi.